Реєструйся на Ужгородському велосипедному форумі та опиши свій велосипед, свої поїздки, подорожі та тренування. ---РЕЄСТРАЦІЯ---
Не можеш увійти? Проблеми з паролем чи іменем користувача? Напиши листа адміну і проблема буде вирішена!!! Інструкції тут.


Системи громадського прокату велосипедів процвітають

Усі новини, що стосуються велосипеда та велосипедистів у тому чи іншому аспекті

Системи громадського прокату велосипедів процвітають

Повідомлення Master General » Вів липня 26, 2011 11:09 am

Аналитики отмечают бурный рост схем проката велосипедов как варианта общественного транспорта в различных странах мира в течение последнего десятилетия.
Аналітики відмічають бурний ріст схем прокату велосипедів як варіанта громадського транспорту в різних країнах світу протягом останнього десятиліття.

Про це йде мова в докладі консультативної організації Mobiped, дані із котрого приводить британський велосипедний портал BikeRadar.com. Якщо в 2000 році в світі діяла тільки одна (!) подібна прокатна система, то за десять років їх кількість досягла 460. Вони нерівномірно розподілені по 28 країнам світу, нараховують в експлуатації 203000 велосипедів і базауються на 13500 станціях.

При динамічно зростаючій популярності в Європі саме такого способу користування велосипедом (462 операторів цих послуг діють в старому світі, тоді як в америці всього лиш 13, а в традиційоно "велосипедній" Азії -19), тут перекоси також помітні. А саме, в докладі априводиться порівняння французського і британського ринків цих послуг. В П'ятій Республіці представлені 32 оператори, тоді як підданих Її Величності обслуговують всього 5 (крім столиці, вони діють в Блекпулі, Кардіффі, Дамфрісі і Реддінгу).
Абсолютний лідер на Європейському континенті по числу використовуваних машин також знаходиться у Франції. Це парижська система Velib (більше 20 тисяч одиниць). Ще цілий ряд, хоч і гноми в порівнянні з Парижським велопрокатом, також досить багаточисельні: система в Ліоні налічує 4000 велосипедів, в Тулузі - 2500, в порівняно невеликій (але курортній) Ніцці - 1750, в Марселі - 1000.

В той же час в Великобританії "тисячник" лише один - лондонський Barclays (5400 велосипедів в прокаті). Найближчий його послідовник із Блекпула відстає більш ніж в 10 раз (500 одиниць), але продовжує розвивати парк.

Багато ранніх схем громадського велопрокату, умовно віднесені до "першого покоління", потерпіли крах через крадіжки і акти вандалізму. Так сталося, наприклад, в Кембріджі чи Амстердамі. Однак, відмічається в докладі, для більшості операторів це стало поводом не для відмови від діяльності, а рушієм до активних пошуків в області захисту транспорту і базових станцій. В якості успішного прикладу такої діяльності називають все той же парижський Velib, нинішнє - третє покоління котрого використовує немало іннновацій таких як реєстрація користувача за допомогою особливої кредитної картки. Це не тільки полегшує його ідентифікацію, але і створює цілком зрозумілі перепони потенційним злодіям і вандалам.

На підході четверте покоління громадських велопрокатів. Їх впровадження розпочато в містах Арнем в Нідерландах і Гренобль у Франції. Базові станції і самі велосипеди оснащені інтегрованими системами відеонагляду, а також датчиками глобального позиціонування, що дозволяють відслідкувати місце перебування велосипеда (що робить крадіжку беззмістовною).

В цілому, 92% загальносвітового кількості систем прокату велосипедів як варіанту громадського транспорту діють на території Європи, насамперед, у Франції, Великобританії, Нідерландів, Італії і Іспанії. Однак найбільший в світі велопрокат подібного роду, повністю очікувано, знаходиться в самій густонаселеній частині суші - в Азії. Позиції світового лідера міцно займає місце Ханчжоу в Китаї, котрий має 40 тисяч велосипедів і 1500 базових станцій.
Теги: велосипед Ужгород велосипедист, Закарпаття, здоров'я, спорт, купити велосипед, продати велосипед
Аватар користувача
Master General
Адміністратор сайту
Адміністратор сайту
 
Повідомлень: 1927
З нами з: Суб липня 23, 2011 1:04 pm
Звідки: Ужгород
Велосипед: Cube Sting 140 Pro 29, ММВЗ АИ

Повернутись до Новини велосвіту

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість

Усі права захищено. Ужгород 2010-2014. Master General.

cron