Безпека руху і проблеми двоколісного транспорту
Додано: Чет серпня 25, 2011 1:56 pm
Лобове зіткнення на перехресті із зустрічною машиною, що повертає наліво:
Найбільш небезпечне ДТП з участю байкера: лобове зіткнення із зустрічною машиною, що повертає на перехресті наліво. Це дтп призводить до тяжких наслідків, але не являється самим розповсюдженим.
Дане ДТП можна описати наступним чином: на звичайному чотирьохсторонньому перехресті байкер рухається прямо. В цей момент зустрічна машина вирішує повернути наліво. По правилам дорожнього руху машина повинна пропустити потік трансопорту, що рухається прямо, включаючи байкера (мова йде про перехрестя рівнозначних доріг де відсутні якісь додаткові дорожні знаки, розмітка чи інше, що встановлюють порядок проїзду). Але спокуса зекономити час заставляє "водіїв-порушників" намагатися проскочити перед байкером, що і призводить до ДТП.
Як це виглядає із сторони байкера? Ви їдете прямо на перехресті і бачите, що зліва біля проздільної смуги стоїть чи рухається машина із включеним лівим поворотом і пропускає потік в якому ви рухаєтесь. Раптово вона, побачивши розрив у потоці, стартує, і старається зробити це з максимальним прискоренням, щоб проскочити в утворившийся інтервал. Не дивлячись на те, що байкеру доводиться різко гальмувати, його гальмівний шлях досить великий(відносно даної ситуації). Потрібно відмітити, що частіше за все і машина пробує уклонитися від зіткнення від байкера гальмуючи і повертаючи ще лівіше. В результаті зіткнення проходить не зовсім "в лоб": байкер влітає машині в борт. Частина таких ДТП закінчується летально, бувають переломи обох ніг, струси мозку - постійно, ушиби і більш легкі переломи - дуже часто. У машини як правило теж проблеми: мятий корпус, необхідність дати хабар ДАЇшнику, відкупитися від самого байкера.
Як не попасти в таку аварію? Якщо б люди знали універсальний спосіб як не попасти в таку аварію, то необхідності в даній статті не було б. Але дещо ми всетаки можемо зробити.
Перше: проїжджаючи перехрестя спостерігати за зустрічними машинами, які готуються до повороту.
Друге: обовязково треба слідкувати за зустрічними, коли ви рухаєтесь поодинці, а не в потоці машин.
Третє: якщо ви бачите, що зустрічна машина стартує вам напереріз, то ваш порятунок не гальмування - а гальмування плюс ухилення вправо. Бо врізавшись в передню частину є шанс не так побитися як влетівши в борт, або й зовсім розїхатись.
Четверте: в темну пору доби водій може погано бачити абйкера, особливо в погану погоду(дощ, туман). Велосипедисти часто використовують задні ліхтарі мигалки, задні катафоти, ззаду на велоодязі багато світлоповертаючих полос саме позаду. В той час чяк спереду, байкер часто нічим не виділяється: ні ліхтарем (що доречі прописано в правилах дорожнього руху) ні катафотом ні світловідбивними полосками. Якщо ви багато їздите по місту в сумерках потрібно піклуватися не лише про задній ліхтар, але і про передній. Ні в якому разі не їхати без ліхтарів зовсім по дорозі. Світлоповертаючі полоси на одязі бажані з усіх сторін. Якщо їх немає - нашийте чи придбайте. Якщо ви часто їздите в умовах поганої погоди в темну пору доби використовуйте спеціальні світлоповертаючі жилети як у дорожників.
Пяте: якщо у вас гарний зір, спробуйте дивитися не на машину, а на зустрічного водія. Якщо є зоровий контакт - він вас бачить і вірогідність того, що рване дуже низька.
Шосте: якщо ви не впевнені, або підозрюєте, що водій попереду може наробити дурниць - не забувайте золоте правило: "Дай Дорогу Дураку". Краще загальмувати ніж загинути під колесами.
Сьоме: Знижуйте швидкість при проїзді перехресть, будьте готові до різкого маневру і гальмування, не ловіть гав і слідкуйте за усіма учасниками дорожнього руху.
За матеріалами сайту: http://sbinfo.ru/dtp.php?dtpindex=0
Найбільш небезпечне ДТП з участю байкера: лобове зіткнення із зустрічною машиною, що повертає на перехресті наліво. Це дтп призводить до тяжких наслідків, але не являється самим розповсюдженим.
Дане ДТП можна описати наступним чином: на звичайному чотирьохсторонньому перехресті байкер рухається прямо. В цей момент зустрічна машина вирішує повернути наліво. По правилам дорожнього руху машина повинна пропустити потік трансопорту, що рухається прямо, включаючи байкера (мова йде про перехрестя рівнозначних доріг де відсутні якісь додаткові дорожні знаки, розмітка чи інше, що встановлюють порядок проїзду). Але спокуса зекономити час заставляє "водіїв-порушників" намагатися проскочити перед байкером, що і призводить до ДТП.
Як це виглядає із сторони байкера? Ви їдете прямо на перехресті і бачите, що зліва біля проздільної смуги стоїть чи рухається машина із включеним лівим поворотом і пропускає потік в якому ви рухаєтесь. Раптово вона, побачивши розрив у потоці, стартує, і старається зробити це з максимальним прискоренням, щоб проскочити в утворившийся інтервал. Не дивлячись на те, що байкеру доводиться різко гальмувати, його гальмівний шлях досить великий(відносно даної ситуації). Потрібно відмітити, що частіше за все і машина пробує уклонитися від зіткнення від байкера гальмуючи і повертаючи ще лівіше. В результаті зіткнення проходить не зовсім "в лоб": байкер влітає машині в борт. Частина таких ДТП закінчується летально, бувають переломи обох ніг, струси мозку - постійно, ушиби і більш легкі переломи - дуже часто. У машини як правило теж проблеми: мятий корпус, необхідність дати хабар ДАЇшнику, відкупитися від самого байкера.
Як не попасти в таку аварію? Якщо б люди знали універсальний спосіб як не попасти в таку аварію, то необхідності в даній статті не було б. Але дещо ми всетаки можемо зробити.
Перше: проїжджаючи перехрестя спостерігати за зустрічними машинами, які готуються до повороту.
Друге: обовязково треба слідкувати за зустрічними, коли ви рухаєтесь поодинці, а не в потоці машин.
Третє: якщо ви бачите, що зустрічна машина стартує вам напереріз, то ваш порятунок не гальмування - а гальмування плюс ухилення вправо. Бо врізавшись в передню частину є шанс не так побитися як влетівши в борт, або й зовсім розїхатись.
Четверте: в темну пору доби водій може погано бачити абйкера, особливо в погану погоду(дощ, туман). Велосипедисти часто використовують задні ліхтарі мигалки, задні катафоти, ззаду на велоодязі багато світлоповертаючих полос саме позаду. В той час чяк спереду, байкер часто нічим не виділяється: ні ліхтарем (що доречі прописано в правилах дорожнього руху) ні катафотом ні світловідбивними полосками. Якщо ви багато їздите по місту в сумерках потрібно піклуватися не лише про задній ліхтар, але і про передній. Ні в якому разі не їхати без ліхтарів зовсім по дорозі. Світлоповертаючі полоси на одязі бажані з усіх сторін. Якщо їх немає - нашийте чи придбайте. Якщо ви часто їздите в умовах поганої погоди в темну пору доби використовуйте спеціальні світлоповертаючі жилети як у дорожників.
Пяте: якщо у вас гарний зір, спробуйте дивитися не на машину, а на зустрічного водія. Якщо є зоровий контакт - він вас бачить і вірогідність того, що рване дуже низька.
Шосте: якщо ви не впевнені, або підозрюєте, що водій попереду може наробити дурниць - не забувайте золоте правило: "Дай Дорогу Дураку". Краще загальмувати ніж загинути під колесами.
Сьоме: Знижуйте швидкість при проїзді перехресть, будьте готові до різкого маневру і гальмування, не ловіть гав і слідкуйте за усіма учасниками дорожнього руху.
За матеріалами сайту: http://sbinfo.ru/dtp.php?dtpindex=0