Перевірка тех. стану показала, що підшипникам (майже всім) хана і велосипед потребує їх заміни(конуси і осі теж). Підсиділку знайшов у гаражі.
Перші враження ММВЗ АИСТ
Поставив як положено щиток ланцюга, модернізував кріплення переднього багажника, відремонтував прижими заднього. На ходу задня втулка шумить треба також в неї лізти і регулювати(шумить коли крутити педалі). Рідні педалі нажаль поубилися і потребують заміни конусів і підшипників. В передньому колесі на конусах невеликий знос, відрегулював трохи зазор і додав масла може походить ще. Довго тер бруд години 2 сумарно.
Відчуття:
1. Який 'конструктор' вибирав передаточне число, каденс 90 об/хв десь при 40 км/год???.
2. Максималка по рівному що сьодня викрутив 40 км/год.
3. Жорсткіше набагато мтб, через це нижча швидкість руху.
4. Гальма рідні не надто ефективні тому треба більше думати.
5. РУки вільні від гальм - цікаве відчуття.
6. Їздити в парк - нормальок
7. Розгін від 0 до 10 тре акуратно тиснути, а то з таким передаточним мож зламати шатуни з дурі. Проситься планетарка....
8. Сідло - ергономічної форми удари передає, але в цілому досить добре. Правда поролон сипеться вже - доведкться реставрувати чи міняти.
9. Руль, рульова, руління. В цілому нормальок,але їхати без рук не хоче - видно крива трохи рама...
10. Жорсткість рами - низька, рама відчутно 'грає' під навантаженням.
Фото завтра.