Сторінка 1 з 5

Дорожний велосипед ММВЗ Аіст (Аист) 1993

ПовідомленняДодано: Суб липня 05, 2014 6:36 pm
Master General
За недорого придбав дорожник одношвидкісний. 1993 й рік ММВЗ (Мотовело Мінськ) Аист - лелека по нашому.
Ростовка 56 см. Вага (вес) 17.8 кг. Ростовка 56 мала на рост 191 см тому доведеться міняти руль і підсиділ на більші(треба на 3-4 см вище), бо тут коротиші стоять. Підсиділ до 20 см довжина. Винос не більше, а може і менше.
Зображення

Re: Дорожний велосипед ММВЗ Аіст (Аист) 1993

ПовідомленняДодано: Суб липня 05, 2014 10:36 pm
Master General
Перевірка тех. стану показала, що підшипникам (майже всім) хана і велосипед потребує їх заміни(конуси і осі теж). Підсиділку знайшов у гаражі.
Перші враження ММВЗ АИСТ
Поставив як положено щиток ланцюга, модернізував кріплення переднього багажника, відремонтував прижими заднього. На ходу задня втулка шумить треба також в неї лізти і регулювати(шумить коли крутити педалі). Рідні педалі нажаль поубилися і потребують заміни конусів і підшипників. В передньому колесі на конусах невеликий знос, відрегулював трохи зазор і додав масла може походить ще. Довго тер бруд години 2 сумарно.

Відчуття:
1. Який 'конструктор' вибирав передаточне число, каденс 90 об/хв десь при 40 км/год???.
2. Максималка по рівному що сьодня викрутив 40 км/год.
3. Жорсткіше набагато мтб, через це нижча швидкість руху.
4. Гальма рідні не надто ефективні тому треба більше думати.
5. РУки вільні від гальм - цікаве відчуття.
6. Їздити в парк - нормальок :-)
7. Розгін від 0 до 10 тре акуратно тиснути, а то з таким передаточним мож зламати шатуни з дурі. Проситься планетарка....
8. Сідло - ергономічної форми удари передає, але в цілому досить добре. Правда поролон сипеться вже - доведкться реставрувати чи міняти.
9. Руль, рульова, руління. В цілому нормальок,але їхати без рук не хоче - видно крива трохи рама...
10. Жорсткість рами - низька, рама відчутно 'грає' під навантаженням.

Фото завтра.

Re: Дорожний велосипед ММВЗ Аіст (Аист) 1993

ПовідомленняДодано: Пон липня 07, 2014 9:49 am
Iron_Mouse
Ну певно що після розвалу совка вже виробники почали шару гнати потроху... ліхіє 90-тие :pardon:

Re: Дорожний велосипед ММВЗ Аіст (Аист) 1993

ПовідомленняДодано: Пон липня 07, 2014 3:30 pm
Master General
Велосипед ММВЗ АИСТ після багатогодинної чистки, ремонту, профілактики, підгонки, настройки. Знавці помітять індикатор ланцюга в положенні 0.75 на ланцюгу.
Зображення
Поїздка на дачу в с. Оноківці (саме так на стовпі пише, а не Оноковці !!!)
Висновки після поїздки на дачу - гальма типу torpedo (coaster), а по нашому ножні барабанні, страждають сильним перегрівом на спусках навіть з перепадом 60-100 м. Із втулки повалив дим, пропав шум (розтопився старий літол, шарики і роліки покотилися). Половину спуску я йшов пішки щоб не заклинило, не перекалило і не повело втулку. У зв'язку з безперестанними святами задня втулка ще не розбиралася.
Зображення
Ну а Мар'янці,- колишній хазяйці - велика подяка і уважуха за класний велік за смішну ціну:-) :good:

Re: Дорожний велосипед ММВЗ Аіст (Аист) 1993

ПовідомленняДодано: Вів липня 08, 2014 4:27 pm
Master General
У зв'язку з невідомим станом внутрянки задньої втулки мого ММВЗ АИСТ була проведена її ревізія/то.
Детальний огляд виявив відносно нормальний стан втулки при повній відсутності літолу на пішипниках, літол прикипів до поверхонь втулки, а підшипники були змащені рідким мастилом. Конус малого підшипника весь у раковинах - це пояснює шум при крутінні педалей(мабуть???). Барабан гальма (колодки внутрішні) виявився вимащеним у залишках старого літоліу - був очищений від нього. Змастив підшипники літолом, іншу внутрянку моторним маслом і вирішив не міняти поки внутрянку(яку придбав напередодні на свинячці за 35 грн). Після оперцій стала втулка робити відносно тихо, гальма стали краще брати.

Зображення
Зображення
Зображення

Re: Дорожний велосипед ММВЗ Аіст (Аист) 1993

ПовідомленняДодано: Сер липня 09, 2014 3:49 pm
Master General
Розпочав переборку і ремонт шкіряного сідла (з іншого велосипеда -саме сідло скопіпіжжено з brooks england з совкораціоналізаторством ессно) - воно на порядок комфортніше ніж поролон 2 см товщини. Плюс воно пам'ятає мою опу ще з 1-го класу школи і в цьому весь кайф.
Зображення
Під блінами шкура змащена кремом для розм'якшення (ахтунг багато крему ніззя бо розм'якшиться більше ніж треба) приймає пряму форму (через дефекти каркасу шкура прогнулася). Каркас потребує зварювальних робіт та пошуку 2-х пружин які щезли у невідомому напрямку. Заодно буде досягнуто ефект ретрофікацію велосипеда.

Re: Дорожний велосипед ММВЗ Аіст (Аист) 1993

ПовідомленняДодано: Сер липня 09, 2014 9:11 pm
Master General
Виявлені дефекти каркасу шкіряного велосипедного сидіння поварив сусід по гаражу, я зачистив і зібрав все докупи як вдалося :-) .
ЗображенняЗображення
Зображення
Покищо результатом задоволений - мілкі ями не відчуваються, більші теж комфортно (в межах розумного - цеж не горний, а дорожник :-) хтось скаже ніс сідла задертий - нічого подібного - так має бути. Комфорт 7 з 10. Однозначно значно комфортніше паролонового сідла без пружин.
Зображення
Не красив щоб не привертало увагу, а то стибрять велік.

Re: Дорожний велосипед ММВЗ Аіст (Аист) 1993

ПовідомленняДодано: Чет липня 10, 2014 3:28 pm
Master General
Правду кажуть - хочеш зіпсути радянський чи ранній пострадянський дорожний велосипед - додай до нього китайську гавнозапчастину. З чим я себе і вітаю, щоб трішки підняти руль взяв кетайську трубку винос. Мало того, що вона ніфіга не в розмір - увійшла лише за допомогою молотка (виходити буде за допомогою пресу на 5 т мабуть...), хром облазить як фарба... а головне що руль воно погано фіксує і на болті і гайці похерилася різьба. Краще би не ввязувався тільки все зіпсував і маю мороку. Рідний винос заходив і затискав руль без питань звісно ніяка різьба не злизувалася і хром не облазив. А барига сунь-ху#-чан у кетаї рже навіщо виробляти якісне - бариги проснуть на укр.ринок лайно і так.

Re: Дорожний велосипед ММВЗ Аіст (Аист) 1993

ПовідомленняДодано: Чет липня 10, 2014 5:46 pm
Master General
Зображення
Питання з виносом порішав за допомогою каленого (клас 10.9) болта придбаного в адамсі, калену гайку успішно продавець не поставив у кульок тому довелося ставити 2 гайки.
Також поставив міні дзвіночок kls (23 грн Велогранд). Скидку дали , скільки не скажу :-)

Re: Дорожний велосипед ММВЗ Аіст (Аист) 1993

ПовідомленняДодано: Чет липня 10, 2014 11:07 pm
mikelos
Оу пля вітаю з придбанням очередного байка (тепер уж сіті). Паша по ходу це вже велохвороба :D , але аху...нна хвороба, дай Бог не виліковна. Все таки білі обода це тєма :D сам переконався (::) шток пздц адський :shock: