Трохи доробив кріплення крил на Trek Marlin 2013. Переднє крило важить з бризговиком 290 грам. Заднє поки не зважив ще.
бризговик відтопирився назад бо дує вітер, звичайно він висить вертикально вниз.
p.s. щодо крил і бризговиків, хтось може сказати, що то не феншуй. Я визначив межі використання даного велосипеда і можу відповідально заявити - крила такого типу тут дуже таки треба, для гір він слабуватий, а по ліс-парк крила осінню дуже таки потрібна річ. Багато хто скаже - я б такі не ставив, але якщо йому позвонити і сказати - пішли кататися начинаються отмазки, та, болото, сніг, дощ, хмара і так далі. Це моє віталення велосипеда "Україна" - міцного, на широких колесах, на дисковій гідравліці і на міцній вилці із стальними ногами. Ще буду підбирати багажник і встановлювати захист штанів від ланцюга (для поїздок на роботу). А задній кронштейн планую пофарбувати при нагоді в чорний колір.
плюси: захист від камінців, болота і води
мінуси:
- відсутність переднього бризковика в комплекті до крил, самопал і в африці самопал.
- не надто надійна конструкція, вібрація заднього крила на великій швидкості по щебньовій дорозі (треба точно виставляти крило бо задіває покришку, або ставити покришку 2.1 дюйма яка є стандартною для цього велосипеда і рами). Якщо замінити задній переклюк на "верхній хомут" і опустити крило вниз на 7-10 см то проблема відпаде на 100%.