Надійшов коментар до цього мого відео - А чим відрізняються Деор Т615 від М615?
Відповідь така: На T615 йдуть старіший тип колодок, які легше знайти і дешевше коштують, там більше діаметр поршнів - значить сильніше гальмує і гальмівні колодки однакові по формі, що права, що ліва, зверху Т615 закриті майже повністю бо колодки вибираються через низ супорта, значить менше болота попаде в гальма. М615 колодки дорожче коштують, їх форма колодок різна, права і ліва колодки мають різну форму і не є взаємно замінні, після того як зтереш 2 комплекта колодок на Т615 отримуєш 3-й комплект безкоштовно бо колодки однакові, а на М615 колодки права і ліва різні і прийдеться купляти 3-й комплект за гроші, а зазвичай постійно раніше стирається колодка тільки з одного боку-я це дуже добре знаю, бо 4 роки проїздив на гальмах ХТ а там колодки такі самі як на М615. На М615 колодки вибираються через верх, це зроблено для того, щоб колодки при нагріві швидше остивали, але за того, що весь верх відкритий там попадає в колодки з крила зверху все болото і в підсумку колодки швидше зтираються, а з перегрівом в Т615 проблем нема бо в мене є досвід їзди на BR-M525 - 5 років, це повна копія Т615.