Master General написав:про що йде мова - в мене в рамі усі підшипники закриті, з пластиковими сальниками, вони не підлягають обслуговуванню взагалі - навернувся - викинув і все.
цІ проми (з резинометалІчним ущільненням) - умовно закриті. пильник легко знімаеться, пром промиваеться і змазуеться норм.змазкою, головне її не класти багато.
якшо це робити регулярно - проми проживуть рази в два довше. але це на велосипеді. і при умові що не йде мова про мертві проми .
на більших же швидкостях роботи - змазка,це просто тимчасовий захід щоб доїхати до сервісу.
є ще проми з маркуванням ZZ ( напр. 6902-ZZ)
там металічний пильник. пробував і такі і такі, металічний подобаеться быльше бо в ньому швидше виходить вода з прома.
а грязюка однаково попадає шо в резинометал шо в метал